Rabu, 20 Mei 2009

siang hari di melaka...

melaka mmg bandar yg best untuk tgkap gamba..tpi byk kawasan yg aku xdapt pegi..dapt lalu je.xberani nak singgah..klu dilihat bagaimana kerajaan melaka jaga bandar nih..kita boleh tengok di kawasn2 lorong.. klu kat kuala lumpur nih..lorong2 tu lah tempat penagih, tempat sampah..
tpi kat melaka nih..loroong2 tu lah bagi aku tempat yg paling unik dan menarik kat melaka nih..
klu aku pegi lagi sekali ke melaka..lorong2 di melaka, masjid2 dan tokong la tempat yang akan aku pegi... sebab mase aku pegi nih aku xdpt pegi tempat2 nih, mase suntuk n dah ade perancngan untuk tgkap gamba kat kawasan lain..gambar ni tempat yg aku mmg na sgt pegi..sbnarnye dalam kepale idea lain..tpi mase sampi byk keadaan tempat yg xpenuhi citarasa idea tuh..jadi layan panorama ngan bangunan jela... layannnnn.........




















5 ulasan:

dilla.rose berkata...

nak jugak masukkan kasut baru yg tak brape baru dia tu.
hahahaha.
aku suke gmbr last n no 4.
:-bd

elanbote berkata...

wa..mane boleh xletak gamba kasut baru..
mesti mau letak ma..hahaha...

roshaimi berkata...

eleh, tak cukup masa konon..... ni bertenet la ni... hai budak2 sekarang nih... kem salam kat ehem2..

hudagallery berkata...

tq sbb drop kt blog cik beskal.. gmbo bro lbh cntik dr gmbo cik beskal.. huhu..all the best

Gg berkata...

Woow kewl bro :D