Selasa, 12 Mei 2009

balik untuk MAK...jadi selamat hari mak la..

hujung minggu lepas dapat jugak balik kg walaupun sekejap..

paling best..dapat nek ketapi..komuter kut..hahaha..mmg feel la walaupun sekejap je..ingat ade la 1st class ke..tpi ok la dapat nek 2nd class..tpi cam sume same je..

best o klu xpenah nek ketapi..haha..
oh..yg ni aku malas la nak cite panjang2..tgk gamba cukup la kan..
nanti cite panjang2 budak2 kat ekologi n biodi tu bsg lak kan..hahahahahaha...



setiap hari ahad, mmg family besar aku kumpul kat rumah opah aku..
aktiviti untuk mggu ni: berbasikal..

jgn ingat kat budak kg skang xekstrim lagi..
tpi zaman dah berubah, dunia dah maju..
jg same kan permainan budak dulu dan skarang..

oh lupe nak cakap..untuk competition memberi nama kat kereta aku masih terbuka..
tpi sori..model untuk kereta ni dah ade la..hehe..

tapi cuaca panas sgt la..mmg xbest..


selamat hari ibu mak..

oh gamba hadiah n memberi hadiah xdapt di upload atas sebab2 tertentu..hehe..
tapi dah penuh gak la koleksi kaca kristal mak aku..
sebab tu mak aku xpenah marah aku kumpul gundam, moto, kete, helikopter n lense..hehe..

4 ulasan:

Cicadasx berkata...

Dengan ini,
Aku menamakan,
Kereta engkau sebagai,

Muhammad Hanifah.

nurin nunu berkata...

lannn!!!
cntik222 gambo22 ko tangkap..
cume gambo muka ko jer tak cntik..
:))
:))
selamat hari mak tuk ko jge!

elanbote berkata...

ayap: kenape muhammad hanifah..mcm xpenah dgr je lawak nih..haha

nunu: ko mmg jeles klu ade gambo aku..
setiap enry pas ni aku nak letak muke aku..haha..

haiziean berkata...

xde pon gmba idung..huhuhu..