Isnin, 30 Mac 2009

DCIM show 2009(part 1)








bridal photography..
ni model2 pakaian pengantin..
tapi untuk yg ni..
aku concentrate kat emotion and colour..
untuk baju2 pengantin..aku masukkan dalam part lain..
maybe part 3 or 4..hahahaha..

aku masukan 2, 3 gamba je..
xlarat la nak upload byk2 dengan internet yg lembeb inih..haha..
warna pon ade lari sikit bile resize..xreti aku..
untuk gamba yg last tu aku cuma nak mintak tlg sape2 tau bahasa cine tlg translatekan..hehe..

thanks to yazid kerana sudi membawa ku ke sana setelah xdapat bermain bowling di sunway..hehe..

korg patut pegi tengok yazid meleleh air liur tengok model2 kat sane..haha..

3 ulasan:

dilla.rose berkata...

uuuuuu!
i like the 1st two pics.
cantek2.
tahniaaahhhh!!
:D

elanbote berkata...

hehe..same la..
tq..

nurin nunu berkata...

cantik2222!!!!!