Rabu, 1 Julai 2009

kisah hidup nya..








hari tu gua pegi rumah mak lang..
tpi atuk buat dek jek.. xkan xkenal cucu..nak dapat duit raye ape tah lagi..
tpi gua pelik..kakak n adek mak lang gua xpenah pulak ngaku diorg mak ngah, mak long n mak su gua..gua xtau gua sape..
lagi gua pelik pak lang gua, layan gua cam kawan je.pow #$%^& pun kat gua..gua pening la..
gua rase bukan gua yg cucu angkat.. mungkin mak lang gua yg anak angkat..pastu mak lang gua jumpe gua..mungkin sebab tu yg lain buat dek je ngan gua.. tpi adek beradik de sume muke same.. gua pun keliru...gua pggl name sume pulak toleh nanti..gua pggl mak lang..terkejut pulak atuk tu kang.. tu la de nurin mak lang gua..eh gua bukan cakap pasal anak pak cik zulkifli yg sulung, eh kenape ank pak cik zul yg kedua pulak terase, yg bongsu pun nak jugak.. tula..gua tulis name sume terase..sebab tu gua xnak kasi tau name..ape gua merepek nih..

selamat hari lahir yg dah terlambat mak lang.. yg ke 32 ek? ooppss...

2 ulasan:

_72lefty~ berkata...

sape pak lang lu???
mau tanye skit??

nurin nunu berkata...

kadang2 aku rasa mmg ko ni anak buah aku..
sbb terencat otak!!

:))

thnxx bro!!
nice noeeiing uu..

:))
:))

mntk ya majerin.

:))