Isnin, 20 April 2009

film junkies outing sunday 19 april

haha..men kamera filem mmg best..
nak tgkap mau tepacak lama sebelum nak tgkap..
kamera xgedabak cam digital, tapi berat, mmg selamat klu pompuan pki, anjing klu kene baling xmati, mmg akan cacat seumur hidup..haha..

bayangkanla pusing dari central market, masuk petaling street, masuk tokong, masuk kedai otai pak tai,haha..n patah balik ikut depan mydin..

tu pon xhabis lagi 36 keping filem tuh.. byangkanla, berape lame berpikir sebelum tgkap..full manual k.. tu belum capur tgkap lupe fokus,nak tekan half shutter tertekan habis..berape keping je aku dapat tuh..aku mmg kene hbskan jugak hari tuh sbb pki kamera pinjam..zuhrie punye..fm2 xsilap aku..yashica ke ek..aku xingat..tpi sbb aku smpi awal gak, n aku je xbawa kamera, jadi aku ade byak pilihan kamera utk dipinjam..haha..

tpi mmg best layan filem, menguji kesabaran, akal dan fikiran..haha.. ni aku ade 4 expired filem.. nanti blk kg nak cekau expired bnw ngan expired slide plak..mmg best tgk hasil filem expired.. tapi nak tggu hasil filem aku dulu..klu betul keluar warna yg best mmg aku angkat ke kl kamera filem pak cik aku..haha..malam ni baru dapat tgk hasilnye..lambat betul kdi tu..sehari baru siap..xlena aku tido malam td ternanti2 hasilnye..haha

ni gamba yg hadir untuk outing nih..jidin xde dalam gamba sbb de gkap gamba..hehe.. de je yg bawa digital kamera..klu x, xdela dapat fotogroup nih.hehe..yg uncle cine tu la toke kdi pak tai..dah 40 thn de buka kdi nih..mmg usang gila..tpi pki mac book maa..haha..jgn men2..

kredit to jidin for this picture...

nampak kamera filem gantung kat tengkuk aku tuh..kamera canon aku ppon aku xpenah sangkut camtuh..byg kan la berape bangga nye aku pki kamera filem..hahaha..

3 ulasan:

haiziean berkata...

yeke xlena tido???elok je tido awl..kul 7 bru bgun..wakakakaka..

elanbote berkata...

eh..jgn bgtau rahsia rumah tgga kat org..
xelok..hahahahahaha...

haiziean berkata...

xde kredit untuk org pun yg dh bermalas2an on laptop pagi2..huhu